Gépek Szépségápoláshoz

Gépek a biztos fogyáshoz

Hírlevél feliratkozás

Így keltsd fel a figyelmet egy új szolgáltatásodra

Irányított figyelem (Robert Cialdini kutatásai alapján)…

 

Csináltak egyszer egy felmérést egy elektronikai boltban ahol megkérdezték a vásárlókat, hogy véleményezzék a a 35 mm-es fényképező gépeket.

Azoknak, akik rábólintottak erre a felmérésre, rögtön azt mondták:
“Például ha Önnek a Canon a kedvenc gépe, mondja el, hogy miért tartja azt a legjobbnak?”

A boltban rengeteg fényképező gép márka volt még kapható, sőt sok válasz adó boldogan használt egészen más márkájú fényképező gépeket már hosszú évek óta, mégis a többség a Canon-t kezdte el dicsérni, hogy az miért a legjobb és milyen nagyszerű tulajdonságai vannak.

Miért történt ez?
Mert a felmérésben irányították a megkérdezett alanynak a gondolatait abba az irányba, hogy gondoljon a Canon márkára és a pozitív tulajdonságokra.

Ha azt mondták volna, hogy:
“Gondoljon olyan márkákra, mint például a Minolta, Nikon, vagy a Pentax – vagy bármilyen egyéb fényképező márka – melyik a kedvence, melyiket tartja a legjobbnak és milyen tulajdonságok miatt?”

  • Na kinek jut itt eszébe, hogy sorolja a Canon nagyszerűségeit?

Maximum az abszolut Canon fanatikusoknak.

Hát így lehet befolyásolni valaki véleményét, sőt gondolatait!
Azt mondják azt nem befolyásolhatod, hogy mit gondoljon valaki, azt viszont bőven tudod, hogy miről gondolkodjon valaki.

Szóval ha legközelebb rá szeretnéd irányítani a vendéged figyelmét valamire, például új gépet fogyasztó/alakformáló gépet vettél és a vendéged rá akarod beszélni egy kezelésre, akkor ne azt kérdezd tőle, hogy “kipróbálná e a legújabb kavitációs géped, vagy hogy mi a véleménye a kavitációról?

Hanem kérdezd először meg tőle, hogy “mi az a testrésze, amin nem szereti hogy esetleg túlsúlya van”

Ezáltal a figyelmét abba az irányba fogod terelni, hogy gondolkodjon el azon, hogy neki hol van szükséglete egy alakformáló kezelésre, melyre természetesen a te új géped lesz a legjobb megoldás.

A marketing alapjait tekintve ezt hívjuk szükséglet generálásnak.

vendég elégedetlenség

De vigyázz!
Túlzott, vagy indokolatlan használata ezen módszernek etikátlan és ami rosszabb, átlátszó!
Ha mindig így terelsz, akkor a vendéged rá fog jönni, hogy manipulálni akarod és soha többé nem tudod majd manipulálni, mert elzárkózik majd a kérdéseidtől… ha egyáltalán még a vendéged lesz.
Szóval mikor lehet használni ezt a technikát?

Akkor amikor még a vendéged nem találkozott az új gépeddel, vagy szolgáltatásoddal és nem tettél fel neki hasonló kérdést az elmúlt 5 alkalommal.  

 

Sok sikert és visszatérő vendégeket!

 

 

Testkezelő gépek

Fogyasztógépek +

Szépségápoló gépek

Szépségápoló gépek +

Kiegészítők

Kiegészítők +

Információk

Kovács Gergely,

Beauty Body System

Telefon:+36 30 524 4861

email:
info@fogyasztogepek.hu
vagy
fogyasztogepek@gmail.com


Bankszámlaszám:
Beautyrobic Kft. (OTP Bank) 11702043-21438273