Így keltsd fel a figyelmet egy új szolgáltatásodra
Irányított figyelem (Robert Cialdini kutatásai alapján)…
Csináltak egyszer egy felmérést egy elektronikai boltban ahol megkérdezték a vásárlókat, hogy véleményezzék a a 35 mm-es fényképező gépeket.
Azoknak, akik rábólintottak erre a felmérésre, rögtön azt mondták:
“Például ha Önnek a Canon a kedvenc gépe, mondja el, hogy miért tartja azt a legjobbnak?”
A boltban rengeteg fényképező gép márka volt még kapható, sőt sok válasz adó boldogan használt egészen más márkájú fényképező gépeket már hosszú évek óta, mégis a többség a Canon-t kezdte el dicsérni, hogy az miért a legjobb és milyen nagyszerű tulajdonságai vannak.
Miért történt ez?
Mert a felmérésben irányították a megkérdezett alanynak a gondolatait abba az irányba, hogy gondoljon a Canon márkára és a pozitív tulajdonságokra.
Ha azt mondták volna, hogy:
“Gondoljon olyan márkákra, mint például a Minolta, Nikon, vagy a Pentax – vagy bármilyen egyéb fényképező márka – melyik a kedvence, melyiket tartja a legjobbnak és milyen tulajdonságok miatt?”
-
Na kinek jut itt eszébe, hogy sorolja a Canon nagyszerűségeit?
Maximum az abszolut Canon fanatikusoknak.
Hát így lehet befolyásolni valaki véleményét, sőt gondolatait!
Azt mondják azt nem befolyásolhatod, hogy mit gondoljon valaki, azt viszont bőven tudod, hogy miről gondolkodjon valaki.
Szóval ha legközelebb rá szeretnéd irányítani a vendéged figyelmét valamire, például új gépet fogyasztó/alakformáló gépet vettél és a vendéged rá akarod beszélni egy kezelésre, akkor ne azt kérdezd tőle, hogy “kipróbálná e a legújabb kavitációs géped, vagy hogy mi a véleménye a kavitációról?
Hanem kérdezd először meg tőle, hogy “mi az a testrésze, amin nem szereti hogy esetleg túlsúlya van”
Ezáltal a figyelmét abba az irányba fogod terelni, hogy gondolkodjon el azon, hogy neki hol van szükséglete egy alakformáló kezelésre, melyre természetesen a te új géped lesz a legjobb megoldás.
A marketing alapjait tekintve ezt hívjuk szükséglet generálásnak.
De vigyázz!
Túlzott, vagy indokolatlan használata ezen módszernek etikátlan és ami rosszabb, átlátszó! Ha mindig így terelsz, akkor a vendéged rá fog jönni, hogy manipulálni akarod és soha többé nem tudod majd manipulálni, mert elzárkózik majd a kérdéseidtől… ha egyáltalán még a vendéged lesz.
Szóval mikor lehet használni ezt a technikát?
Akkor amikor még a vendéged nem találkozott az új gépeddel, vagy szolgáltatásoddal és nem tettél fel neki hasonló kérdést az elmúlt 5 alkalommal.
Sok sikert és visszatérő vendégeket!
Testkezelő gépek
Fogyasztógépek +
- BBS-29 Thermage Anti-Aging gép – 5mHz-es-, 64 polaritású mátrixpontos rádiófrekvencia!!!
- BBS-200 SHR Szőrtelenítő gép
- BBS-702 6in1 Zsírbontó-, bőrfeszesítő-, Anti-aging test-és arckezelő gép
- BBS-525 Tetoválás eltávolító gép
- BBS-8320 FULLBODY – 48 kamrás egész testes Nyomásterápiás Hullámmasszázs gép
- BBS-8320 24 kamrás Nyomásterápiás hullámmasszázs gép
- BBS-HIFU PRO 5
- BBS – 868 PROFESSZINÁLIS VIBRÁCIÓS Kézi Masszázs gép
- BBS-86 CRYOLIPO Zsírfagyasztó gép
- BBS-114 LIPOLÉZERES ZSÍRBONTÓ GÉP (ÖNMŰKÖDŐ ZSÍRBONTÓ GÉP)
- 5 liter Ultrahang Zselé
- CRYO E+ 4in1 Cryolipolysis zsírfagyasztó, lipolézeres, kavitációs, rádiófrekvenciás gép
- BBS-38 Hexapoláris 5 mHz-es Rádiófrekvenciás Testkezelő (bőrfeszesítő és zsírbontó) gép
- BBS-41 40 kHz-es Kavitációs Zsírbontó gép
- BBS-602 5in1 Rádiófrekvenciás arc- és testbőr feszesítő, Kavitációs zsírbontó gép, Vákuumos gépi köpölyözővel
- BBS 800 Elektromos Izomstimulátor (állítható erősségű – gyengétől a nagyon erősig)
Szépségápoló gépek
Szépségápoló gépek +
- BBS-29 Thermage Anti-Aging gép – 5mHz-es-, 64 polaritású mátrixpontos rádiófrekvencia!!!
- BBS-39 Tripoláris Rádiófrekvenciás Anti-Aging ránctalanító gép
- BBS-200 SHR Szőrtelenítő gép
- BBS-B02 Fényterápiás LED készülék
- BBS-1011 Mezoterápiás Anti-Aging gép
- BBS-HIFU PRO 5
- 5 liter Ultrahang Zselé
- BBS – 628 Professzionális Arc-Ultrahang gép – 2 féle ultrahang fejjel
- BBS MEZO 49 – Tű Nélküli Mezoterápiás Anti-aging gép
- MELLNÖVELŐ GÉP__ BBS_2M
- BBS-8304 Gyémántfejes Mikrodermabráziós bőrcsiszoló gép
Kiegészítők
Kiegészítők +
Információk
Kovács Gergely,
Beauty Body System
Telefon:+36 30 524 4861
email:
info@fogyasztogepek.hu
vagy
fogyasztogepek@gmail.com
Bankszámlaszám:
Beautyrobic Kft. (OTP Bank) 11702043-21438273