Szórólapnak van e még értelme?
Régen nem volt más.
Meg lehetett jelenni a TV-ben, Újságban, Rádióban és lehetett Szórólapozni.
Na most az átlag embernek, az átlag vállalkozónak nem volt pénze arra, hogy kifizesse a méregdrága TV-Rádió másodperc díjakat + nem kevés összeget jelentett egy újságban megjelenni.
Szóval maradt a szórólap, mint egyetlen megengedhető reklámozási forma.
Az online megjelenésével egyidejűleg annyira elterjedtek a szórólapok, hogy amíg az ember szeme az online felületeken immunis lett a bannerekre, addig gyakorlatilag úgy kezdett menekülni a szórólap elől fizikailag, mintha a pestis hordozója lenne.
Gondoljunk csak bele, hogy mit csinálunk egy szórólappal, ha az utcán a kezünkbe nyomják?
90%-ban rátekintés nélkül összegyűrjük és kidobjuk a legközelebbi kukába.
Mit csinálunk a szórólapokkal, ha egy kiállításon minden kiállító a kezünkbe nyomta a sajátját?
Zacskóba tesszük, majd otthon a szemetesbe.
Mit csinálunk a postaládában lévő szórólappal.
Talán már megnézzük, de tuti kidobjuk a levelek szortírozása közben.
Mit csinálunk a szélvédőn lévő szórólappal?
Mérgelődés + KUKA
Hogy van akkor életképessége a szórólapnak?
Egyedül annak van értelme, ha egy releváns partnernél (fodrász, kozmetikus, körmös, edzőterem, masszázs szalon, plasztikai sebészet, stb…) elhelyezed azzal a céllal, hogy egy bizonyos szolgáltatásuk mellé adják oda automatikusan szóban is ajánlva téged.
Ugyanis akkor garantáltan egy olyan ember kezébe kerül, akit érdekelhet a te szolgáltatásod/terméked, hiszen egy hozzád kapcsolódó, de nem veled megegyező szolgáltatónál jár éppen. Épp vásárol, tehát tudod, hogy fizetőképes.
És ahol épp fizet (ahol bizalmat szavazott egy cégnek), ott ajánlanak neki egy másik fajta szolgáltatást – speciálisan neki.
Erről mint egy emlékeztető lapot kap, amin megtalálja a szolgáltatást, amit ajánlottak neki, egy kedvcsináló képet, és az elérhetőségeidet.
Ennyi.
Ha ez betalált, akkor betalált, ha nem akkor ezúton közlöm veled – nincs egyéb értelme a szórólapnak.
De ennyi még van, úgyhogy javaslom szánd rá magad, hogy csinálj párat és helyezd el egy jól megválasztott partner cégnél.
Ajánld fel, hogy te is megteszed ugyanezt barterben nekik.
Testkezelő gépek
Fogyasztógépek +
- BBS-29 Thermage Anti-Aging gép – 5mHz-es-, 64 polaritású mátrixpontos rádiófrekvencia!!!
- BBS-200 SHR Szőrtelenítő gép
- BBS-702 6in1 Zsírbontó-, bőrfeszesítő-, Anti-aging test-és arckezelő gép
- BBS-525 Tetoválás eltávolító gép
- BBS-8320 FULLBODY – 48 kamrás egész testes Nyomásterápiás Hullámmasszázs gép
- BBS-8320 24 kamrás Nyomásterápiás hullámmasszázs gép
- BBS-HIFU PRO 5
- BBS – 868 PROFESSZINÁLIS VIBRÁCIÓS Kézi Masszázs gép
- BBS-86 CRYOLIPO Zsírfagyasztó gép
- BBS-114 LIPOLÉZERES ZSÍRBONTÓ GÉP (ÖNMŰKÖDŐ ZSÍRBONTÓ GÉP)
- 5 liter Ultrahang Zselé
- CRYO E+ 4in1 Cryolipolysis zsírfagyasztó, lipolézeres, kavitációs, rádiófrekvenciás gép
- BBS-38 Hexapoláris 5 mHz-es Rádiófrekvenciás Testkezelő (bőrfeszesítő és zsírbontó) gép
- BBS-41 40 kHz-es Kavitációs Zsírbontó gép
- BBS-602 5in1 Rádiófrekvenciás arc- és testbőr feszesítő, Kavitációs zsírbontó gép, Vákuumos gépi köpölyözővel
- BBS 800 Elektromos Izomstimulátor (állítható erősségű – gyengétől a nagyon erősig)
Szépségápoló gépek
Szépségápoló gépek +
- BBS-29 Thermage Anti-Aging gép – 5mHz-es-, 64 polaritású mátrixpontos rádiófrekvencia!!!
- BBS-39 Tripoláris Rádiófrekvenciás Anti-Aging ránctalanító gép
- BBS-200 SHR Szőrtelenítő gép
- BBS-B02 Fényterápiás LED készülék
- BBS-1011 Mezoterápiás Anti-Aging gép
- BBS-HIFU PRO 5
- 5 liter Ultrahang Zselé
- BBS – 628 Professzionális Arc-Ultrahang gép – 2 féle ultrahang fejjel
- BBS MEZO 49 – Tű Nélküli Mezoterápiás Anti-aging gép
- MELLNÖVELŐ GÉP__ BBS_2M
- BBS-8304 Gyémántfejes Mikrodermabráziós bőrcsiszoló gép
Kiegészítők
Kiegészítők +
Információk
Kovács Gergely,
Beauty Body System
Telefon:+36 30 524 4861
email:
info@fogyasztogepek.hu
vagy
fogyasztogepek@gmail.com
Bankszámlaszám:
Beautyrobic Kft. (OTP Bank) 11702043-21438273