Ők azok a vendégek, akiket nem tudsz megszerezni magadnak.
A tárgyra térek:
Minden vendég azért jön be hozzád, mert kommunikálod feléjük, hogy jöjjenek be hozzád.
Ha azt hiszed kommunikálsz, ha nem. Komunikálsz.
A nem kommunikálás is kommunikáció, de gyakorlatias leszek:
Ha nem hirdeted magad, csak a szalonban várod, hogy bejöjjenek a vendégek, akkor a kommunikációd, az üzeneted arról, hogy létezel és tudsz szolgáltatásokat nyújtani, azokat az embereket fogja elérni, akik tudnak a szalonod létezéséről, látják az utcáról, vagy ajánlotta a helyi fodrász, stb…
Ha már működsz egy ideje és egyre több vendéged van az ajánlások révén, akkor a kommunikációd már két félnek szól.
Az egyik, akiket a korábban vázoltam, tehát akik látják az utcáról az üzletedet.
A másik pedig az akiket a meglévő vendégeid szólítanak meg, ajánlva a te remek szolgáltatásaidat.
De mi lesz azokkal, akik nem látják az üzletedet, nem mentek be a helyi fodrászhoz, vagy nem ajánlotta nekik a szolgáltatásaidat egy meglévő vendéged?
Azokat az embereket te nem fogod megszólítani, az üzeneted nem jut el hozzájuk, azok a potenciális vendégek soha nem fognak bemenni az üzletedbe,
És hidd el nekem, azok a vendégek ezrével mászkálnak az utcán.
“Ők azok a vendégek, akiket nem tudsz megszerezni magadnak.”
Hogyan csábíthatod be őket? Hogy erre rájöjj, kicsit meg kell fordítanod a képletet.
Miért nem jön be hozzád? Pofon egyszerű! Mert az ő kommunikációs csatornáján nem beszélsz. Nem hall rólad.
Ő nem megy el minden nap az üzleted előtt. (Bár lehet hogy egy utcára lakik/dolgozik tőled) és nincs az ismerősei között olyan, aki hozzád jár és ajánl téged.
Bár lehet, hogy szívesen járna hozzád, de nem tud rólad, nem éred el a jelenleg használt kommunikációs csatornákon. Így nyílvánvaló, hogy mi a dolgod:
Keress új csatornákat! Használj olyan kommunikációs csatornát, amit eddig nem.
Eddig nem szórólapoztál? Szórólapozz. Nem volt kint plakát a legemenőbb kezeléseidről? Tegyél ki egyet. Kezdj el facebook-on hirdetéseket feladni, 1500 forinttal is el lehet kezdeni.
Kommuniálj egyáltalán facebookon. Tegyél fel youtube vagy élő facebook vagy instagram videókat a szolgáltatásaid kapcsán. Használj google adwords-t, kérj meg szakmabeli ismerősöket, hogy ajánljanak téged. Bármi. Bármilyen új kommunikációt használhatsz, amivel megszólíthatod azt a potenciális vendéget, akihez eddig még csak hozzá sem szagoltál, akinek eddig esélye sem volt arra, hogy tudjon róla, hogy TE egyáltalán létezel.
Százával találhatsz ilyen új csatornákat, amivel százával foghatod meg magadnak az új vendégeket,
Had zárjam egy teljesen alap példával.
Van mondjuk 2-300 ismerősöd. Élőben, facebook-on, telefonkönyvedben, mindenhol.
Tudják ők, hogy mit csinálsz és hol?
A 300 ismerősödből hány tudja, hogy mivel foglalkozol?
Tudtad, hogy a legtöbb embernél ez még a 10%-ot sem éri el?
Tudasd az ismerőseiddel, hogy mivel foglalkozol és hol.
Írd ki az üzenőfaladra, hogy mindenkit vársz szeretettel itt és itt ekkor és ekkor ilyen és ilyen szolgáltatásokra, (testkezelés, arckezelés, gyanta, fodrászat, köröm, masszázs, amit akarsz, bármi amit csinálsz)
-
Emlékeztesd az embereket arra, hogy te mit is csinálsz. Posztolj minden héten egy képet egy elégedett vendégről és írd meg hogy imádod, amikor elégedett a vendég.
Nem szereted a közösségi hálókat? Nem vagy face-en, insta-n, snapchat-en?
Nincs gond. Hívd fel az ismerőseidet, kérdezed meg hogy vannak és mond el, hogy te mivel foglalkozol.
A cél nem az, hogy az ismerőseid hozzád járjanak. A cél az, hogy ha az ismerőseidet megkérdezik, hogy nem ismernek egy jó szakembert, akkor téged ajánljanak.
Így megszerezheted azokat a vendégeket, akiket amúgy sosem tudnál megszerezni magadnak.
Sok Sikert és Visszatérő Vendégeket!
Kovács Gergely
Beauty Solutions & Beauty Body System
Testkezelő gépek
Fogyasztógépek +
- BBS-29 Thermage Anti-Aging gép – 5mHz-es-, 64 polaritású mátrixpontos rádiófrekvencia!!!
- BBS-200 SHR Szőrtelenítő gép
- BBS-702 6in1 Zsírbontó-, bőrfeszesítő-, Anti-aging test-és arckezelő gép
- BBS-525 Tetoválás eltávolító gép
- BBS-8320 FULLBODY – 48 kamrás egész testes Nyomásterápiás Hullámmasszázs gép
- BBS-8320 24 kamrás Nyomásterápiás hullámmasszázs gép
- BBS-HIFU PRO 5
- BBS – 868 PROFESSZINÁLIS VIBRÁCIÓS Kézi Masszázs gép
- BBS-86 CRYOLIPO Zsírfagyasztó gép
- BBS-114 LIPOLÉZERES ZSÍRBONTÓ GÉP (ÖNMŰKÖDŐ ZSÍRBONTÓ GÉP)
- 5 liter Ultrahang Zselé
- CRYO E+ 4in1 Cryolipolysis zsírfagyasztó, lipolézeres, kavitációs, rádiófrekvenciás gép
- BBS-38 Hexapoláris 5 mHz-es Rádiófrekvenciás Testkezelő (bőrfeszesítő és zsírbontó) gép
- BBS-41 40 kHz-es Kavitációs Zsírbontó gép
- BBS-602 5in1 Rádiófrekvenciás arc- és testbőr feszesítő, Kavitációs zsírbontó gép, Vákuumos gépi köpölyözővel
- BBS 800 Elektromos Izomstimulátor (állítható erősségű – gyengétől a nagyon erősig)
Szépségápoló gépek
Szépségápoló gépek +
- BBS-29 Thermage Anti-Aging gép – 5mHz-es-, 64 polaritású mátrixpontos rádiófrekvencia!!!
- BBS-39 Tripoláris Rádiófrekvenciás Anti-Aging ránctalanító gép
- BBS-200 SHR Szőrtelenítő gép
- BBS-B02 Fényterápiás LED készülék
- BBS-1011 Mezoterápiás Anti-Aging gép
- BBS-HIFU PRO 5
- 5 liter Ultrahang Zselé
- BBS – 628 Professzionális Arc-Ultrahang gép – 2 féle ultrahang fejjel
- BBS MEZO 49 – Tű Nélküli Mezoterápiás Anti-aging gép
- MELLNÖVELŐ GÉP__ BBS_2M
- BBS-8304 Gyémántfejes Mikrodermabráziós bőrcsiszoló gép
Kiegészítők
Kiegészítők +
Információk
Kovács Gergely,
Beauty Body System
Telefon:+36 30 524 4861
email:
info@fogyasztogepek.hu
vagy
fogyasztogepek@gmail.com
Bankszámlaszám:
Beautyrobic Kft. (OTP Bank) 11702043-21438273